کامران و هومن

فرشته های من...

کامران و هومن

فرشته های من...

سلام دوستان...امیدوارم حال همه خوب خوب خوب باشه

امروز جمعه است

یعنی درست یک روز پس از کنسرت جنجالی و پر هیجان فرشته هامون کامرانو هومن

چند تا از دوستامون رفتن و قول دادن که سوپرایز های جالبی رو برامون به همراه بیارن و من قول میدم که تک تک اونا رو براتون توی وبلاگ بزارم...

دوستون دارم

نظر فراموش نشه

بابای

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.mjsarahmj.blogsky.com

سلام . یادمه از همون اوایل که کامران و هومن وارد گروه بلک کتس شده بودند فنشون بودم ! اوایل خیلی دوستشون داشتم و بعد که فهمیدم از طرفدارای مایکل جکسون کبیر هستند این عشق بیشتر شد ....البته اینو میشد از حرکات و صدا و ویدیو هاشون فهمید ! و خلاصه خودشون هم گفتن ! اما خیلی بد ... میدونی ... همه با افتخار از این تقلید شیرین حرف میزنند اما اونا یه جورایی خودشون رو گرفتند !! میدونی ... یهو یه جوری شدم ازشون .... اما هنوز ته دلم دوستشون دارم و کم و بیش خبراشون رو دنبال میکنم ....
اگه دوست داشتی یه سری بهم بزن .
موفق باشی .
keep on dancing

مهرنوش دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ





سلامممممممممممم

سال 1387 (موش) را تیریک میگم
سیزده بدرتونم مبارک
اپتم عالیهههههه عزیزممممم

بدو بیا ادامه ی داستانمو نوشتم

www.moonmejusthooman.blogfa.com

قسمت دوم پیانیست عاشق رو نوشتم

Www. Planet-entertainment.blogfa.com


توسط خودم بیوگرافی خودموو هومن نوشتم


سال خوب و پر برکتی رو ارزومندم

امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندی گل نازم


نظر فراموش نشه ها عزیز دلم
وایییی راستی هومنو دیدی توی

برنامه های نوروزی بزنم به تخته

این دو تا داداش منظورم عزیزای دلمون

کامران و هومن

هست روز به روز ماهتر و نازترو خوشگلتر

میشن سال نو رو به کامران وهومن نازم

تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاهد پیشرفتشون

و موفقیتشون و بیشتر شدن لاورز ها و فن هاشون

باشیم و دشمناشون حسوداشون به زمین گرم بخورن

الهی امین
وایییییییییییییی مصاحبه هارو الهیییییییییییی
دوست دارم خیلی زیاد
با تشکر: ابجی مهرنوش

یلدا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://hklovekahoo.blogfa.com

سلام سلام
همه از اووووووووویمممم میرویم روزی به سویش
دلم شکسته پر از غمه
نمیدونستم این اتفاق اینقد زود تو راهه
ولی افتاد
من موقع نوشتن آپم نمیدونستم
ولی افتاد
با یه دنیا پر از غم آپم
بیا پیشم
فعلا
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد