کامران و هومن

فرشته های من...

کامران و هومن

فرشته های من...

کامران و هومن اعجوبه های پاپ ایران

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه...به سایت کامرانو هومن عزیز خوش اومدین

این پست اوله وبسایت هست..ما میخوایم توی این وبلاگ کاری کنیم که واقعاًذره از زحمات کامرانو هومنو جبران کنیم...و مخاطبان اصلی این وبلاگ تمامی علاقه مندان به کامران و هومن و عاشقای این دو تا عزیز هستن ...منتظر پست بعدی به همین زودی باشین...نظر یادتون نرررررررررررررره

فدای همه تون...به زودی

نظرات 2 + ارسال نظر
تارا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام عزیز دلم وبلاگت حرف نداره...کامرانو هومن...الهی فداشون بشم...بازم سر میزنم بابای. گلی

ندا(دیونه ی کامران خوشگله) یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.kamihoomi.blogfa.com

سلام تارا جون وبت حرف نداره مرسی پیشم اومدی و لینکم کردی منم حتما لینکت میکنم بازم میام پیشت ........الهی فدای کامران هومن بشم دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد